Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

you dont hurt me, no more

Publicerad 2012-06-22 16:16:59 i Allmänt

red igår efter att ha verit på hööks och köpt tränset, han vart gullidullig :) 
red inte samma tur idag, utan forskade vägen ner mot vattnet själv, han började med att vara sådär knäpp som förra gången, det var ltie pinsamt att rida förbi på en häst som såg ut att vara helt galen och flyga omkring när det typ gick en meter i minuten.. på tillbakavägen började jag böja, ställa och snedda över vägen med skänkelvikningar, sakta lugnade han sig och började lyssna istället, dressyr asså, lösningen till allt! 
vi travade förbi hagen och red upp i skogen, det var små nerfallna grenar som vi hoppade över och han skötte sig exemplariskt! svetten löddrade när vi kom tillbaka men denhär gången var jag glad på honom :D 
när han har på sig sitt nya träns :) 
 
idag får han stå, for först till faster men det var bara hennes man som var hemma, de andra hade farit till hägnan, så vi for och köpte äpplen och morötter så HD och Henning blev jätte glada! 
 
GLAD MIDSOMMAR
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela