Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

we all want to be different, which make us all tha same.

Publicerad 2012-06-16 13:16:41 i Allmänt

utan mycket sömn for jag imorse och gjorde morgon, hade tänkt cykla egentligen men kände att nä, det orkar jag inte. Så väckte mami som fick skjutsa :) 
for sen hem och sov fyra timmar till, sen vare bara att fara tillbaka och ge lunch! packade i princip allt, ska bara lyfta upp pelletsen och lite små jox, har just käkat snabbmat från max för snart blir det tillbaka till stallet, mocka ur box och hage. Sen lasta och fara! :D 

fint med snö i bakrunden x3 

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2012-06-16 19:49:24

sv: Tack så jättemycket! :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela