Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

trött

Publicerad 2012-06-30 18:22:12 i Allmänt

jobbat andra gången idag på leo's, hade även tänkt fara till älsklingen som jag inte träffat på tre dagar! men efter nästan 8 timmars konstant arbete i ett kaosat leo's har jag halvt slutat funka.
Det var så sjukt mycket folk, hann varken det ena eller de andra, levde på en cola. 
men det är ändå rätt kul :) det är skönt att trötta ut sig, saknar bara min bäbis nå sjukt, vädret gör det ju inte enklare, hade det varit lite sol och vindstilla hade det varit lite lättare att ta sig dit, men det var då inte nice att fara med moppen i regn och rusk, ska fortsätta att sitta här och må dåligt över att jag inte har träffat min ängel.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela