Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

Tai ni po ni, fa kin su pa ! :)

Publicerad 2012-06-12 21:33:14 i Allmänt

vart sandtaget igår, sjukt kul! men tur ändå för min pålles underbara kondis då det är en bit bort! :)
både han och exi började tagga när vi närmade oss, som att dom viste vad som var på gång, vi travade genom massa vattenpölar påvägen dit och det var helt perfekt där! sjukt mycket vatten, och små "hus" hinder uppsatta, vi stoppade även upp en bom på två sockerbitar som var lite högre, hästarna skötte sig galant, men först ville inte HD trava eller galloppera genom vattnet, men snart gick det inte att stoppa honom! lovisa fick några bilder som jag kan lägga ut sen, men filmerna failade då hästarna inte ville stå still :/
Idag vart det en lugnare tur, barbacka, HD skötte sig exemplariskt som vanligt!
har även stoppat upp det mesta av sommarhagen för snart bär det av!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela