Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

sprängd

Publicerad 2012-06-20 22:30:42 i Allmänt

red ut själv med Hoddis idag för första gången i brändön, Henning skrek efter honom då vi skritta iväg, men HD gav inte ifrån sig ett ljud.
det gick lugnt och bra till en början, sen blev han bara mer och mer het.. slutade med att han stod på tårna 75% av turen och jag har då aldrig ens kunna tänka mig att någon skulle kunna ladda iväg sådär fort. en sekund skrittar han normalt, en tusendels sekund senare har han kastat sig fram som att han vart en atombomb! 
de som alla andra turer kommit fram och sagt hur fina hästarna är stod nu och gapa när vi kom förbi, kanske för att det såg ut som.. ja, det går inte ens att förklara.. 
 
var inte så glad på honom sen.
men han är ju trotts allt min Dynamit, passande namn
 
såhär såg han då ut när vi kom tillbaka.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela