Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

Its not the broken dream that break us, its the one we didn't dare to dream

Publicerad 2012-06-14 19:46:13 i Allmänt

har mest bara lullat på med ridningen nu, vi flyttar hästarna på grönbete nu på lördag så all tid går ut på att låta hästarna käka gröngräs.
Släppte HD på banan idag så han kunde gå själv och äta längst staketet i minst en timma iallafall, 40 minuter senare gjorde han allt annat förutom det han skulle! han kom till mig, puttades och pussades, försökte äta gräset jag plockat åt han till kvällen, rullade sig, gnäggade till Henning, övade på racerstarter och tvärbromsningar.. min lilla filur är lite knasig :) 

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2012-06-18 22:01:20

vilken härlig bild, vill också bada :D :D :D

Svar: tack tack :) jo de e sjukt kul :D
Kristin

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela