Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

I'm a space bound rocket ship and your heart's the moon And I'm aiming right at you

Publicerad 2012-06-10 21:53:00 i Allmänt

har inte bloggat något de senaste dagarna, har haft fullt upp med bal, skolavslutning och mysiga grillkvällar :)
Hd har iaf varit hur fin somhelst, igår red jag ut med henning och Sanna, det vart sjukt kul :)
idag red jag dressyr i ridhuset för en gångs skull då jag alltid rider ut annars, och han har blivit såå fin <3 detdär med att trycka innåt är inte borta ännu, men nu får man ut han hur lätt som helst! det gäller bara att aldrig få han att flyta innåt :)
Märkte också vilket jävla flås han fått upp! förut var jag ju tvungen att gå typ 20 varv innan han ens började andas lite normalare, nu räcker det med ett varv för att han ska sluta flåsa! ihhi jag är sjukt lycklig nu, taggar tillochmed långritt med Lovisa och Exi imorgon till sandtaget i björsbyn, det kommer bli sjukt kul!
Ska försöka få med mig lite bilder från det sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela