Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

I enjoyed the meetings, it was like having friends.

Publicerad 2012-06-01 21:14:15 i Allmänt

for med Sara till stallet, fotade hennes två timmars hopplektion och sen medans hon red ett dressyr pass efter red jag ut på hoddis, han skötte sig mycket mycket bättre! var inte alls lika "på tå".
det vart långa trav och galoppsträckor, vi har försökt träna upp kondisen ordentligt, fast han svettas rätt bra så hör man knapp något flås nåmera! skulle blivit långritt imorgon, men ändrade planer!
får se vad jag hittar på då.
är även städning på schenker (stavning?) imorgon klockan 10.00!
vi samlar ihop pengar till bensbygården, tycker att alla som rider där ska komma och hjälpa, ju fler vi är ju snabbare går det, plus alla som rider där som tjänar ju på det! kostar bara lite ansträngning.



Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2012-06-01 21:36:04

Hej!

Var gärna med i min bloggtävling här ---> http://stallbernhardsro.blogg.se/2012/may/bloggtavling.html i samarbete med Tail By T :)

Postat av: Madde

Publicerad 2012-06-01 21:42:20

Vad fina bilder :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela