Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

grönbete!

Publicerad 2012-06-17 01:03:56 i Allmänt

lastningen gick sisådär, fick stå där ett tag, tror han slog upp huvudet i transporten mer än fem gånger! 
han gick in då han fick en longerlina bakom rumpan. ska försöka fixa en transport att träna med så lastar han sigsjälv snart ska ni se! Han vart iaf glad när han fick gå och äta, men inget springande.. :( 
for tillbaka dit vid halv 9 tiden och då var de dock full rulle på fåret! men det var ju för att Henning var ute på tur! 
imorgon ska sanna få visa mig några ridvägar där så jag vet vars man kan rida innan hon åker till afrika!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela