Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

fighting in a battle, to be free once more - yeah, that's worth fighting for

Publicerad 2012-06-15 18:35:55 i Allmänt

inget ridande idag pga min onda hals! 
gick en prommis på 1.15h och plockade samtidigt 5kg gräs! mockade å detdär, imorgon blir det att flytta dom! har även morgonjour, blir nog att stanna där tills vi åker, har massa att göra. Jag och papi fixade även strömmen så den funkar, pappa fick vara testdocka ;) 

nu ska jag göra något man borde göra på sommarlov oxh inte det jag gjorde igår.. sova i princip från klockan 7.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela