Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

en elegi för alla vägar vi inte vandrat än, för en tid som bara går och aldrig kommer igen

Publicerad 2012-06-05 00:36:55 i Allmänt

har just duschat ut färgen ur mitt hår, trodde jag skulle tappa lite av håret där ett tag! tror jag stod fem min i duschen och försökte få av mig dendär jävla mössan, var nära att börja gråta innan jag hann se att allt hår satt kvar på skallen!
'
Idag har jag inte ridit, for in till stan och köpte skor smycken och lite små jox till balen.. idag!
sen var vi ju tvugna att se alla bilar som släppte av folk till studentbalen..
gjorde ltie NH övningar och han var super duktigt, men gud vad han itne vill gå till vänster!? funderar nästan på om han har någon låsning eller sträckning.. kan han vara så stel lixsom? när vi stretchar går det ju ändå ganska bra.
duschade hans svans och ben innan jag for hem.
Idag var äter en såndär dag då jag bara står och dräglar för att jag inser skönheten min älskling bär på, snacka om ögongodis!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela