Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

blame it on my A.D.D baby

Publicerad 2012-06-03 17:40:30 i Allmänt

kom till stallet och började fläta hoddis, det hade går hur bra som helst med Henning, men han fick då inte komma så nära Hoddis mat. Men dom är polare iallafall :)
Hanna och Bella kom förbi, HAHA ja, vilka roliga typer :P
for sen ut barbacka på min fina, vi red runt ängarna och galopeprade genom vattenpölarna, har köpt ett nytt bett, ett äggbett, lite tjockare än det han hade innan, och om jag inte inbilla mig tog han det bättre, ha nslängde inte med huvudet lika mycke och tog mina inbromsningar mycket bättre!
:) 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-04 07:15:40

HAHAHAHAHAHAHAHAH!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela