Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

vindarna vänder, ni måste förstå

Publicerad 2012-07-17 20:37:44 i Allmänt

har inte ridit något ännu pga att HD var tvungen att skos innan, det vart iaf gjort idag så imorgon far vi ut på tur! :) 
hans sår verkar ändras till de bättre och idag var han jätte duktig när jag rengjorde det! dock fick vi muta han med ett paket knäckebrö :) men det är han värd, tusen gånger om :) 
kan inte vänta till imorgon, det kommer bli så underbart att fara ut i skogen med den bästa, ta det lugnt och för en gångs skull strunta i alla tråkigheter som händer hela tiden, antar att det även blir barbakca då han inte alls är igångsatt och otroligt fet! de blir (hoppas jag) en lugn tur :) 
älska älska älska älska älska älska älska älska älska älska älska älska älska älska älska älska älska älska

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela