Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

they use to call me superman

Publicerad 2012-07-18 17:55:16 i Allmänt

for till vårdcentralen idag för att ta köttelfebers prov, visade sig att jag hade svag köttelfeber. Därför för att jag bara känner av det kring halsen. 
där rök ju de mesta av mitt sommarlov!
 
sen körde jag till Hoddis och vi for ut på en tur, glad att jag har kvar samma gamla power häst även fast han är mör och rund efter sommarlovet hans :) vi for inte så långt, och bara lite trav, flugor och bromsar höll på att äta upp oss! 
 
efter att ha hämtat ut mera medicin, som vi fick för säkerhetsskull for vi och skulle rengöra rumpen på han.
Det är ju helt sjukt hur duktig han är! han trampade runt lite i början men slutade snart! fick rengöra rätt ordentligt och han stod även still när jag sprutade in medlet så långt in i såret det gick! han har nog inte så ont länge, super bra :) 
veterinären kommer iaf på fredag igen för att kolla till så att allt är bra, vi får hålla tummarna(y)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela