Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

sjukt hur man kan älska någon så mycket!

Publicerad 2012-07-02 22:58:26 i Allmänt

dethär blir nog sista inlägget på ett bra tag, kommer hem den 15! 
var hos hoddis och myste på, red ut en sväng å han verkade tycka de va kul att komma ut å vandra lite. Min älskade älskade pojke! 
när vi kom tillbaka ville jag verkligen inte sitta av, så tränsade av från ryggen och la mig till rätta på hans rygg, vi tog en PN båda två tills HD väkte mig med att sträcka upp nacken, han fick massa morötter och pussar, kramar. 
satt somsagt å myste ett tag, på min fina. Han tuggade lite gräs också :) 
 
Älskar han nå sjukt, vet inte hur jag kommer överleva.. vill bara krypa upp på hans rygg och sova bort de närmsta 10 dagarna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela