Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

hemma nu

Publicerad 2012-07-16 11:28:35 i Allmänt

kom hem igår, planet från stockholm vart en timme försenat.. surt, skriver kankse om resan mer sen. 
annars tänkte jag bara skriva att vi har haft ganska otur, iaf jag :/ har legat i feber och inte kunnat äta nå och värsta smärtan i halsen, kunde iaf göra roliga saker och febern är borta, nu är det bara halsen som driver mig till vanisnne! blir nog att fara till vårdscentralen då pappa kommer hem då jag verkligen har ont. 
 
HD är inte heller riktigt hundra :/ han har på något konstigt sätt lyckats få värsta såret i rumpan :S sanna och ingela märkte det när jag var i frankrike och ringde veterinär, tack och lov för dem! är verkligen skyldig stort.
vi ska tvätta på visst sätt dagligen och ge pencilin, jag och pappa for igår och gjorde det då vi kom hem så sanna och ingela fick fara och jobba då båda tagit ledigt för HD's skull! 
de var ju inte de lättaste, han ville verkligen inte bli tvättad eller pillad.. :/ men han är ju så himla underbar, han förlåter så fort, så fort man slutat kommer han och pussar på en igen och beter sig som om inget hänt, åh jag älskar han så mycket<3 vi får hoppas det blir bättre snart, annars blir det att fara till klinik och sy :( 
 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-07-16 16:43:42

Trist med sår, men det är ju sånt som händer ibland tyvärr... Ett tips är att fota såret varje gång så man ser att det läker. Det är så svårt annars att se att det faktiskt går åt rätt håll och man slipper misströsta.

Svar: jo det var en smart ide! men det verkar vara på väg åt rätt håll, vi är iaf fyra personer som kollar till det så ofta vi kan och veterinären ska även komma och titta en extra gång om några dagar, det är bara synd att det är på ett sånt ställe, både svårt att titta noggrant på det och rengöra :/
Kristin

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela