Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

tänker..

Publicerad 2012-02-21 21:31:08 i Allmänt

har suttit här och tänkt (som vanligt)
har tittat på massa videos på youtube och känner verkligen hur stolt jag är över mig och HD.
Ingenting är ens nära så perfekt som det skulle kunna vara. Men för mig är det de.
Har verkligen hittat honom och han är lugn i mitt sälskap, och jag i hans. Vi trotsar varandra för att få oss att växa.
vi har knappt börjat,  och just nu, har vi nästan ingen chans.
men när jag sitter här och tänker kommer jag alltid fram till samma sak.
Vi ska ge allt för att komma dit vi vill, och vi vill hela tiden högre, så vi kommer aldrig sluta växa tillsammans.
Det kommer komma tuffa dagar.
men det är dom vi behöver för att kunna ta vara på de dagar som är bra.
för tillslut, då ska vi ut dit, och förtjäna vårat mål, för när vi en gång tänkt så: kommer vi aldrig sluta kämpa och kriga för att nå det. För det är så vinnare blir till.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela