Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

TACK, TACK, TACK, TACK OCH TACK!

Publicerad 2012-02-11 18:13:37 i Allmänt

här sitter jag och lyssnar på musik, Felle ska fixa en header åt mig, på tiden!
annars sitter jag och tänker, och kände då att jag var tvungen att skriva ett tack inlägg till en massa.
först vill jag tacka pappa, för att han, inte ett år för sent, eller ett år för tidigt, satte näven i bordet och sa att vi skulle köpa häst.
och tack mamma, för att du gav efter. Trodde faktis aldrig det skulle hända.
men jag vet att ni BÅDA är nästan lika glada som jag för dethär valet.
Tack till elin, och ni som fött upp den bästa, annars hade jag aldrig träffat han, och tack för att ni sålde honom till Hillevi just då.
och tack Hillevi! för att du bestämde för att sälja ögonstenen just då. och att du såg att vi passade bra ihop. och att vi fick köpa honom.
tack lotta, utan dina lektioner och hjälp skulle jag antingen ligga på sjukan eller så skulle Hoddan vara omöjlig att rida!
det är dethär som går runt i min skalle nu, tänk hur lätt ödet skulle kuna ändras,så att jag och Hoddan aldrig hade träffats.

TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela