Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

slut

Publicerad 2012-02-06 21:42:35 i Allmänt

har varit trött och halvt grinig halva dagen..
for till stan efter skolan och hittade 4 par jeans, mami kom hem med 2 av dem och ett fint linne, tack!
for hem. sen har jag någon blackout. för vet it vad jag gjorde. sov väll antagligen..
i stallet möttes jag av snömonstret och det tog ett bra tag innan han tina. Lennart hade även trampat fast vattenhinken på benet :s ajja, verkar iaf inte vara någon större skada skedd.
efter det gjorde jag iordning hoddan som skötte sig riktigt bra, började rida och han var hur lugn och fin som hälst!
kändes som att jag satt på en elit häst med VÄLDIGT mycket energi.
red högst en kvart, ni som varit med då jag ridit hoddan vet ju hur anfådd han brukar bli.. men om man säger såhär, han andades normalt. och MIN kropp kokade och MITT huvud dunkade!
kändes som vi ridit i fleera timmar :/
avslutade ganska snart då jag inte orkade hålla han ordentligt, Hoddan vart besviken.. FÖRLÅT älskling FÖRLÅT! men jag orkade inge mer :/ blir nog ingen ridlektion för oss imorgon heller, får se om jag ens orkar skolan.
mitt hjärta, mitt allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela