Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

sjukar

Publicerad 2012-02-07 11:08:30 i Allmänt

somnade direkt jag kom ur duschen igår. vaknade med badrocken runt mig och en blöt handduk under täcket.. fick iaf gå till skolan och skriva nationella, sen hem. har just kastat in lite smet i ugnen då jag ska göra lite go topping och se avatar och chilla resten utav dagen, även fast jag blev lite piggare i huvet då jag var på väg hem, som jag INTE car då jag skrev provet, skulle skriva känsla, började stava med. sj..
men jaa, även fast jag blev lite pigggare i huvvet är kroppen som bortdomnad. vart äckligt trött av att gå fram och tillbaka och kände till och med hur det snurrade när jag kom hem.
men nu blire å piffa kakorna och sen blire avatar, ingen ridning idag :/ men far och mockar och ska försöka fixa ett extra grönt äpple åt honom <3

de e ju nästan så man vill gå å lägga sig där istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela