Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

One day, you'll just be a memory for some people. Do your best to be a good one

Publicerad 2012-02-18 18:03:03 i Allmänt

hoppkurs idag, lite gymnastikhoppning åde, och ojojoj vad underbar häst jag har! (som jag skrivit så många gånger förr!)
han var lite väl pigg och uppspelt i början, men skärpte sig sen och lyssnade riktigt duktigt ;')
Det bästa är ju att jag kan styra han vars jag vill, han väntar på att jag ska styra han mot ett hinder istället för att dra upp huvet och springa i "panik".
längtar tills vi börjar tävla, vill så gärna se alla ansiktsuttryck när banorna sopas av en Curly ;)
"people say nothing's impossible,
but I do nothing every day"
- winnie the Pooh

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela