Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

finjävla headern

Publicerad 2012-02-12 17:31:12 i Allmänt

tack felle för fin headern! (klicka på "hämta sidan igen" om den inte syns)

red ut idag, hästen var pigg men skötte sig helt OK!
vi galopperade också och det gick mycket bättre ute på raksträcka barabacka än på planen barbacka. :)
men sen vare ju där vid ängen då vi  hade skrittat ett tag och så skulle vi trava, ja då drog han ju på som jag vet inte vad och jag hade ju inte så mycket att säga till om (men jag råkade lata mig, så det skulle inte ha behövt hända!) när jag tog tag i han drog han upp huvvet, ner med ryggen och stundsa så jag for HÖGT över honom, var då tvungen att kramla mig fast och då passade han på igen .. -.-'
men obehagligast var ju ändå den smala vägen som slingra sig och inte såg man ju vars dikena gömde sig !?
men sen när vi kom upp på bredare och bättre väg var jag ganska sur och fick tag i han så jag kunde sätta han på baken!
fortsatte såklart i trav sen och tog även någon galopp, han försökte, men nu latade jag mig inte igen! det var iaf en mystur och älsi var svettig när vi kom tillbaka :)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela