Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

den enda gång vi backar, är när vi tar sats

Publicerad 2012-02-02 21:46:12 i Allmänt

kom till stallet och en av de första saker jag la märke till var att tok pållen bajsat genom boxgallret, på sitt svettäcke och reflextäcke, även i sin egna höpåse. Smart.
blir å tvätta det så fort papi kommer från jokkmok, han tjänar lite pengar till hoddans sadel :P
Hoppning idag, och ojojoj vilken superhäst jag har!
förutom trots och lite knasigheter gick det hur bra somhälst och han tycker verkligen det är kul! :D
ska försöka få med mig någon nångån så jag kan få up någon video när vi tar nått skutt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela