Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

den där känslan..

Publicerad 2012-02-13 21:44:36 i Allmänt

den där känslan när man ropar på sin häst och den kommer i full galopp till en.
ja, jag har haft en perfekt kväll med min älskling, (förutom lite ont i fingret då jag råkade hålla ivägen när ja gav han lite karra :P )
Det vart NH i ridhuset och jag har en så underbar häst!
har sprungit och lekt med han massor och nu är jag ganska svettig.. ska hoppa in i duschen på en gång sen blire sängen direkt för mig! skriver nog närmare om hur det gick imorgon :  )

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela