Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

come on, lets be a cowboy! (skulle ha postats i torsdags!)

Publicerad 2012-02-09 21:57:57 i Allmänt

morgon jouren i morse var inte den lugnaste, ajja, det var en upplevelse iaf :)
efter skolan somnade jag direkt. hoppas verkligen att det är något fel på mig, man kan ju inte leva hela livet och vara såhär trött.kommer ihåg att mamma stod vid sängkanten och sa nånting, men minns inte vad. vaknade sen och fort bar det av till stallet. Hoddan har stått i nu tre dagar då jag varit sjuk, eller då jag sovit, kanske man kan säga.
så han var ju rastlös, kunde inte stå still och hade som mål att tugga på mina fingrar.
sötbullen :)
Lotta kom och tittade då han har ett sår på ryggen, hon hade inte sett något liknande men vi såg några tecken på att det kan vara sadeln, så det blir barbacka ett tag framöver tills såret läkt och imorgon ska han få sig en helkropps dusch! inte ett hårstrå får vara smutsigt när jag är klar!
ajja, önska mig lycka till och håll tummarna på att jag inte flyger av allt för mycket.
longerade han något varv i ridhuset, men som vanligt vill han inte springa då, men när man sätter sig på han, ja då jävlar bär det av !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela