Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

vad är ett bett i skinkan vänner emellan?

Publicerad 2012-12-08 15:13:56 i Allmänt

Äntligen kändes hodddan som gamla vanliga hoddis, han har varit lite halv konstig de senaste dagarna utan att jag riktigt tänkt på det.
Passet började svin dåligt, han spände upp halsen och slängde sig hit och dit. Galoppen for åt alla håll och kanter.
Kände hur leds jag blev och tänkte att dethär går inte, jag travar av.. 
Nä då jävlar låter han sig lugnas och arbetar mer som han gjort innan vi flyttade till Varberg! vågade på mig en galopp i båda varven också och dem var båda "HD lugna!" så när jag travade av han sen var jag glad igen :) 
 
Imorgon ska Linda få känna på han, då hon och en annan tjej i trean ska ta hand om honom när jag åker hem över lovet. Hoddis kommer nog få lära sig ett och annat innan jag kommer tillbaka ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela