Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

upp, upp och iväg!

Publicerad 2012-04-23 22:31:55 i Allmänt

de två senaste dagarna har HD tyckt att han blivit mer som en hare änn häst. Igår var väll värst då han studsa och for som en galning,, han stack verkligen inte, var inte svår att hålla, men han lyckades på sitt vis.
om man säger såhär..
han galopperade i det tempot han vanligtvis skrittar..
Idag for jag ut barbacka bara en kortare sväng. Höll på att glida över arslet på han då han reste sig eftar att ha nhållt på att gå ner i ett dike vars det kan finnas metall saker, så i min panik i att parera han bort från diket tappade jag balansen lite och så reste han sig så jag gled 30 cm bak på ryggen. .xD
Ajja, han var mycket duktigare idag och skärpte sig myckjet snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela