Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

the moment someone tells you you're not good enough, is the moment you know you're so much better than them

Publicerad 2012-04-04 21:27:43 i Allmänt

kom just från stallet, hade ingen lust att rida så det blev NH och lita allmänt bus.
som vanligt springer han inte utan att jag gör det eller en ordentlig kraftansträngning från min sida, men han var duktigare idag. Satt även på han med grimskaftet runt halsen och han lydde minsta vink! duktig kille!
avslutade med lite spring och bus och han drog några rejäla ruschar.. Men det är ju typ omöjligt att få på film då han gör de när man minst anar det, sen går det ju så fort xD ajja, han skötte sig galant och jag kommer sakna honom då jag åker till kåbban imorgon igen.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela