Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

nobody cries, it's only butterflies

Publicerad 2012-04-08 19:59:31 i Allmänt

igår var vi ut i skogen en sväng, travade uppe i byn och gick i lite uppför och nerförbackar, idag for vi ut lite längre och tog även några galopper. I början var han riktigt tossig och tjorvade så jag vart ganska less på han! sen när vi började gå hem började jag jobba lite skänkelvikning och bara gå snett över vägen osv. I början streta han och tänkte *vafan håller hon på med?!* men sen lista han ut det och lydde nästan minsta vink! han lugna sig brutalt mycket och vi travade i bra och lugnt tempo! tog även en galopp som han skötte sig perfekt i, drog på lite då det kom en ganska brant uppförsbacke men tog ner tempot då jag påminde honom om att jag fortfarande bestämde ! så det vart en lyckad tur iaf!
Imorgon tar jag med mig Lovisa till stallet, hon ska hjälpa mig med hindrena då vi ska hoppa! det var ett bra tag sedan, känner att det behövs  :) kommer antagligen upp några filmer!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2012-04-08 23:04:28

ta med kameran! =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela