Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

man ska inte tro på allt som är sant

Publicerad 2012-04-13 22:23:25 i Allmänt

for ut barbacka idag igen, han är så himla gölli min lilla ängel! längtar till sommarlovet då ska vi ut i skogen och busa och mysa hela dagarna!
har även hört att det blir klubbis snart.. BAM BAM BAAAM!
det blir kanske våran premiär! hoppas det är dressyr, då ska vi iallafall vara med! hoppningen har jag lite mycket pirr i magen av faktis! vill inte förstör något, är kanske med i en "lätt hoppning" där hindrena inte är över 30 HAHA ;D
BTW, den 27 april har jag haft min ängel ett halvt år! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela