Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

man kan inte lita på någon, särskilt inte på sina hjältar.

Publicerad 2012-04-12 22:12:46 i Allmänt

har inte bloggat så mycket, men vi har inte gjort så mycket.
mest varit ute och vandrat, mycket barbacka, han är som en dröm ute nu, vist han försöker hela tiden springa liite fortare, men han lyssnar som aldrig förr! Har även flätat hans man igen då den börjat fara åt alla olika håll och nu ser man hans vackra hals <3 rider väll ut så ofta så jag kan visa upp vad vacker kille jag har.
försöker typ intal mig själv att - "han är min, min min min" men ne, han är för bra. Känns verkligen som en dröm, men kommer då aldrig nypa mig i armen! för om han är en dröm vill jag också vara det!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
I don't wanna lie to you, but I'm chasing shadows too, in the dark
You are the reason why, I can't let this fire die, in my heart
I'll keep it burning close forever, keep the life we have together
And someday when it's grey and colder, you'll think back to what I told ya
What I told ya
That you are the fire, baby, the fire
And I don't need no water,
your'e never really living, until you found something to die for.

Kommentarer

Postat av: lovisa'

Publicerad 2012-04-13 11:59:56

Fin blogg & jätte fin häst du har! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela