Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

If your body matches what your eyes can do, you problably move right true.

Publicerad 2012-04-26 21:12:51 i Allmänt

hoppade idag för första gången på typ mer än en månad!
trodde det skulle gå knäppt men det gör det ju inte när man har en super till häst!
gick det fort ? JA
men lyssnade han ? mer än väl ;)

vart så glad så jag vart känslomässigt omskakad eftersom att det inte gått så bra de senaste dagarna.
Skulle kunna börja gråta nu av att jag är så glad :) Det kommer nog gå bra på söndag iaf!
premiärtävling på bensbygården (klubbis)
på söndag, första start 10.00! ska vara med i L:D och L:D clear round.

lite sorglit att jag inte kmr tävla och hoppa Ouetu nåmer :/ saknar han massor.. <3
har iaf alla underbara minnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela