Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

how lucky am I !?

Publicerad 2012-04-14 17:42:41 i Allmänt

tog god tid på mig i stallet idag,
red i ridhuset och oj oj vad underbar häst jag har!
han ar helt avslappnad och jobbade jätte bra. böjde på långsidorna och jobbade mycket skänkelvikning, när man ska börja göra det så tänker han *vad är det du vill nudå?!* men när han kommer på det.. jani, då blir det massa skänkelvikningar kan jag ju säga! kommer aldrig få nog av dendär hästen. <3

Har även bytt till "sommargrimma" nu, i storlek COB som han inte kunde ha i vintras xD den är lite rosa så han ser ut som en tjej då han till och med har flätor ;)
hittade ocskå ett sår på hans rumpa :(
antagligen så har Fee's brodd skrapat upp det.. det var inge bra!
men han överlever :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela