Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

follow your heart, but take your brain whit you

Publicerad 2012-04-03 17:31:23 i Allmänt

slutade 11.35 idag, tog bussen till stallet 12.10.
myste på och red ut, han skötte sig galant även fast han låg på som nå jag vet inte vad heela vägen.
Fick först ingen skjuts hem då jag var helt klar så jag gjorde ingenting, sopade överallt, gjorde ingenting, smorde tränset, gjorde ingenting, gick ut i hagen och myste men bäbis, för att sen se sara och sammy komma ut från ridhuset.. kunde ju ha varit social med henne :(
hade iaf en mysig stund med älski i hagen och mina fingrar var vita av allt klieri på hans rumpa!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-04-04 08:28:14

När han bodde hos oss gillade han att bli kliad i öronen, mulen blev lång som hos en tapir då =).

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela