Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

Don't tell me to be cool, I am cool

Publicerad 2012-04-27 21:28:39 i Allmänt

firade somsagt ett halvår med hjärtat idag :) och nä det blev inge tårta eller godsaker, vi båda var bara väldigt glada och hade extra trevligt ihop :) tänk hur fort tiden går! men vi har då lyckats med en massa redan, och mer ska det bli!
omorgon blir det en lång dag i stallet då jag vill passa på att duscha och fixa han inför söndagens tävlingar, javet det rär bara en klubbis. Men det är våran första tävling! om det inte går bra kommer vi iallafall vara snyggast!
fick t.o.m mamma att betala lite nya fina saker och blev helt såld på mina silver/stål ridvantar xD

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela