Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

-

Publicerad 2012-04-24 21:56:52 i Allmänt

1. Hur gammal är du om fem år? 21

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? min häst HD :)

3. Hur lång är du? 173-175

4. Vilken är den senaste filmen du sett? .. hm typ tarzan :)

5. Vem ringde du senast? Pappa :)

6. Vem ringde dig senast? pappa xD

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Får se hade tänkt rida inne :)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa, går mycket fortare. Men sms om man inte har lust å ringa ;)

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? inget av de xD

10. När såg du senast din mamma? .. typ fem min sen :)

11. Vilken ögonfärg har du? blågröna/grå

12. När vaknade du i dag? 08.09

13. Vilken är din favoritjulsång? bjällerklang!

14. Vilken är din favoritplats? stallet och i kåbbe :D

15. Vilken plats föredrar du minst? hm, kanske NO salarna?

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? verkligen ingen aning..

17. Vad skrämde dig om natten som barn? skuggor som såg ut som saker och konstiga ljud

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? kommer inte ihåg xD

19. Hur stor är din säng? 120 trorja

20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär, och en liten bärbar som är sönder för tillfället!

21. Sover du med eller utan kläder på dig? stor T-shirt :)

22. Hur många kuddar har du i sängen? tre, ALDRIG mindre än två, har lyckats sno åt mig 4-5 några gg också :)

23. Hur många landskap har du bott i? .. ett xD

24. Vilka städer har du bott i? Luleå ofcc!!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? ALLT SKA PÅ !

26. Är du social? med dom jag känner då jag har något att säga, annars är jag riktigt blyg och kommer aldrig på nå att snacka om

27. Vilken är din favoritglass? ben & jerry´s caramell chew chew !

28. Vilken är din favoritefterrätt? .. inte vet jag xD allt möjligt! :D

29. Tycker du om kinamat? de mesta av den ja! :D

30. Tycker du om kaffe? nä, inte ännu :)

31. Vad dricker du till frukost? helst jouice :)

32. Sover du på någon särskild sida? alla möjliga :)

33. Kan du spela poker? gjorde i typ femman

34. Tycker du om att mysa/kela? - ja, eller de beror på vem helt klart. Mest med min älsklingpålle HD

35. Är du en beroendemänniska? beroende av bra saker ja!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? .. du menar väll NÅGRA! 16 feb for the win!

37. Vill du ha barn? NEJ. eller, kaanske adoptera.. fast ne

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska,

39. Har du någonsin åkt ambulans? nope! för bra för de

40. Föredrar du havet eller en bassäng? havet om de e bra botten, annars bassäng!

41. Vad spenderar du helst pengar på? hästen, stallsaker och sen äre ba lite av varje :)

42. Äger du dyrbara smycken? guldörhängen ja fick av farmor för länge sen, :)

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? scrubs,

44. Kan du rulla med tungan? tror inte det?

45. Vem är den roligaste människan du känner? haha ja den va svår, :)

46. Sover du med gosedjur? nej, mamma har kastat alla på vindan.. och hästen är blöt på balkongen  :(

47. Vad har du för ringsignal? orginalet.. hör den typ aldrig då jag alltid har ljudlöst

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ne, :)

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? aloe muscle, kräm för muskler :)

50. Flirtar du mycket? haha, jamen typ

51. Kan du byta olja på bilen? vadå olja

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej, för snabb för sånt..

53. Vilken var den senaste boken du läste? över gränsen på skolan

54. Läser du dagstidningen? neee

55. Prenumererar du på någon veckotidning? nee

56. Dansar du i bilen? .. dansar ner,

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? rix fm eller bandit rock

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? citat

59. När var du i kyrkan senast? no idea

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? mattias(bild) eller fredrik(SO)!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? har väll blivit några veckor då man är ett fd scout barn! :D

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? ja det kan man ju undra!! :( pappa när han betalar allt till pållen :)

63. Vad lyssnar du på just nu? I won't - peter Bradley Adams.. vrf vet ja it

64. Har du varit med i tidningen? jaa, men inte på ett tag :)

65. Vad är det konstigaste du ätit? sparv!

66. Vem såg dig naken senast? -- .. ingen aning

67. Vad är det för färg på din tandborste? grön :)

68. Hur imponerar man på dig? humor, mogen fast ändå barnslig :) kan hitta på saker

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? benne eller lovisa, men oftast ingen

70. Har du någon piercing? I öronen och naveln

71. Din största vinst? beror på va man menar, men ja kan väll skriva HD :)

72. Civilstånd? singel, :)

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook! ofc, och youtube

74. Är du fåfäng? .. vet typ inte vad det betyder riktigt men ne det är jag nog inte, stil har jag dock massor av ;)

75. Ångrar du någonting du gjort? om jag gör!! :(

76. Hur gammal är din pappa? 50+

77. Vilket är ditt drömjobb? fixa "problemhästar"!

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? finns en himla massa !

79. Vad har du haft för husdjur? hamstrarx100, marsvin2, Kisse(katt) och HD nudå :D (har säkert haft kaniner å råttor å allt vad det innebar då jag var liten då jag inte mins, de e iaf vad papi säger)

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? jag är hemskt blyg! var grym på hockey när jag var liten men fick inte börja föra mami då jag ville stå i mål, även fast jag är boll/puck rädd. fäster mig alltid vid de knepigaste hästarna

81. Svär du ofta? tyvärr ja :/

82. Sverige när det är som bäst? after skii i kåbbe med massa gofolk efter en härlig dag i backen eller en långtur på hästen :D

83. Kan du åka slalom? sen jag var vääldigt liten ;) Kåbbe is ma home!!

84. Vad har du ätit i dag? youghurt å flingor till frulle, lite lasagne till lunch, miniskrov och baguett m kyckling och potatissallad xD HAHAH

85. Vad har du för utbildning? ska väll gå restaurang och livs

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? .. tummen?

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? benen

88. Vilken är din bästa egenskap? har förbaskat bra humor ;)

89. Vilken är din sämsta egenskap? att jag alltid sårar folk och beter mig allmänt dåligt fast inte många märker det

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? hitler (inressant att lära om världskriget!) och walt Disney!

91. Saknar du något? kåbbe i sitt bästa väder"!

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? beror väll på vem de är som fyller

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela