Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

you're never really living, until you've found something to die for.

Publicerad 2011-12-28 22:54:25 i Allmänt

hoppkursen med hoddan idag, fyfan vad han var duktig, faktis första gången han hoppar över hinder NÅGONSIN
och han gjorde det typ utmärkt :D
självklart viste han inte riktigt vad han skulle göra och eftersom att jag inte riktigt häller viste det hela tiden gick det ju som det gick ett tag.. Men sen fick vi lite kläm på det och han verkade tycka det var super kul :D
vi höll oss till travhopp och ska göra det ett bra tag så han inte tycker det blir tråkigt eller obehagligt om man börjar stressa honom. Ajja, somsagt så har vi all tid i världen :)
alla de bilder jag har att erbjuda just nu x3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela