Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

utmanade ödet, jag vann

Publicerad 2011-12-17 18:07:07 i Allmänt

hade en "vilodag" Med hodde idag, men eftersomatt han är som han är så måste man aktivera hjärnar på honom iallafall för annars flippar han.
så först myste vi på i stallet, sen gick vi till ridhuset, gjorde massa olika övningar kortare stunder, först skulle han följa mig, även trava efter mig, sen skickade jag iväg honom, han fick trava på en volt när jag höll honom i longeringslina, sen även utan. tränade att han skulle stå still vid stolen (om jag/någon annan behöver den i framtiden är det ju bra om han inte går undan med rumpan )
tillslut kunde jag putta och hänga på honom utan att vred på sig, :) avslutade med lite trick träning /bugning.
är väldigt nöjd över mitt cepe :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela