Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

underbara snö

Publicerad 2011-12-10 19:11:44 i Allmänt

Idag hade jag missat Linda träningen i ridhuset så jag kom ju dit just i tid till att INTE kunna rida i ridhuset. fundarade först på att vänta men det utvecklades till nå bättre, plumsade istället runt på uteplan med sällskap av Julia och Fee, :)
Hodde tyckte nog det var kul men satan så kass kondis min pålle har :/
kommer på migsjälv med att varje gång jag kommer hem efter att ha spenderat min tid med dig tänker jag att "dethär måste vara den bästa dagen i mitt liv".
även fast allt innan jag kommit till dig bara varit skit.

Funderar på att dra ett litet längre inlägg om typ domhär frågorna:
-varför valde jag att köpa HD?
-vad är hans bra och mindre bra egenskaper?
-vars jag ser oss om 2 år?
-om jag någonsin ångrat något som had med HD att göra.

låter det intressant? eller borde jag skita i det?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela