Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

två dagar senare..

Publicerad 2011-12-17 10:51:41 i Allmänt

hade verkligen inte tid (orken) att blogga i torsdags och fredags, så skriver om allt nu ist.
torsdag: hoppgrupp med Ouetu<3 han har fått tillbaka farten nu som han tappat så han hade tappat allt sitt jävla hår ;o ajja, han var iaf super fin och vill bara pussa på han ;')
Efter det sprang jag och bytte häst, Red hodde i ridhuset och han var as duktig! sen fick sara testa trava han lite när han lugnat sig :)
Fredag: hodde kändes annorlunda, säkert lite träningsverk och så är han nopg trött efter att vi hårdtränat hans savgaste sida, galoppen. så idag, lördag blir det en vilodag, för imorgon ska vi löshoppa!
har också kommit fram till att jag ska vara med i hoppkursen med honom 28-29 december..  FAN vad kul de kmr bli! :D
som sagt blir det bara att fara och mysa med pållen idag, kanske vandrar ut en sväng med han om det gå att gå ute utan att halka. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela