Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

träningsverk

Publicerad 2011-12-11 15:05:41 i Allmänt

dirr jag vakna for jag till stallet,fixade pållen och började skritta fram, sen kom lotta och hade lektion för oss :) det gick mycket bättre än jag trott och min häst slutar aldrig att förvåna mig!
han höll galoppen bra i båda varven och lyssnade lyhört på alla mina hjälper ;'D
han är bäst<3
efter träningen försökte jag få honom att stå lugnt inne så svettat skulle få torka lite, men han hade inte lust att vara still även fast han inte borde orkat röra en muskel! ajja, han var då ganska lugn när johanna och celico kom in i stallet en sväng, men när dom gick ut för att hoppträna för linda ville min häst inte stå, så han gick runt runt om jag inte stod och kliade han. så efter ett tag fick han gå ut iaf. Han hann iaf torka längst mot kroppen! ska nog köpa en svetttäcke elelr va man säger så han kanske börjar torka fortare :)
slira en komentar om ni skulle gilla eller inte gilla om jag skrev om dedär frågorna i förra inlägget, för annars skiter jag i det. Kanske har du någon annan fråga?
för nu ska jag värma en kopp choklad med marsmallows!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela