Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

träningsverk

Publicerad 2011-12-26 19:42:22 i Allmänt

... jaa, idag var det faktis inte jag som hade träningsverk.
Det var ju Hoddan efter gårdagens galoppträning! han var svin stel speciellt i vänster sida, tänkte inte på det först så började rida som vanligt, han kändes ju inte normal så då började jag tänka att han har träningsverk men fortsatte trava runt.
Sen tyckte han att han var superman så han reste sig, och tröck ifrån med bakbenen..
de blev mycket studs innan jag fick han att koncentrera sig på arbetet, men han orkade inte så länge. Märkte att han var lite stapplig å bennen for åt alla håll. stelpålle, han fick gå runt flera varv sen joggade vi något varv innan han fick gå runt runt igen, blir nog barbacka imorgon då jag ändå bara tänkt vandra med han och kanske jogga lite. Hoppas bara att han kommit över sin superman period tills då.
annars får vi bara hålla tummarna på att han inte skadats på nå vis och att träningsverken går över ganska snart.
vi ska ju hoppa om två dagar!
avslutade med stretching!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela