Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

siktar mot taket

Publicerad 2011-12-27 21:23:29 i Allmänt

somsagt red jag barbacka idag. Kände mig envis och rebellisk?
jag for varken av eller ens var nära på det, dock hade min häst inte hovarna på marken mer än en tredjedel av tiden ?
han reste sig och snurrade å reste sig osv.. han gav sig nog efter ett tag och vi testade även skritta runt nya "galopp sträckan" som alldeles strax är klar! det blir nice :)
Imorgon ska vi hoppa, för förstå gången! :D:D
hoppas han sköter sig lite bättre då iaf x'3
Gammal busbild, nu lyfter han frambenen ist.
älskar han ändå <3

Kommentarer

Postat av: Maya

Publicerad 2011-12-27 21:59:39

Var gärna med i min bloggtävling!



Direktlänk: http://hoppryttareinorr.blogg.se/2011/december/bloggtavling.html

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela