Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

plötsligt har söndagar blivit så himla mke roligare :D

Publicerad 2011-12-18 15:32:54 i Allmänt

då jag vaknade i morse och såg all jävla snö tänkte jag endast på UTERITT!
och så blev det, vi har inte hunnit galopperat i skogen förr och de första 3 galopperna/fattningarna vart ju som varje galoppsteg bocksprång ist xD ajja, sen fick han upp farten och man kände hur han verkligen njöt ! vi red till björsbyn och tillbaka, mysigt. Hoppade över ler/vatten/mark som det kom på endel ställen och satan va de va kul! :D sen när jag tänk vi skulle hem hade inte Hodde riktigt samma tanke, så vi tog en till galopp på travis och jag lät han öka lite.. SATAN vad fort de gick xD vågade inte släppa helt, ville ju behålla all kontroll iaf :)
HD tyckte nog de var lika kul som jag tyckte :) nu står han i boxen oxh sover, jag ska duscha bort mina panda fläckar runt ögonen jag fick då snön smälte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela