Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

piggelin.. /.. R.I.P

Publicerad 2011-12-30 19:40:56 i Allmänt

vi skrittade ut i skogen en sväng och jag har en piggelin pålle.
Kämpade med att hålla traven någorlunda sakta iaf, han skötta sig tillslut :)
skrittade runt på nya "galoppslingan" som snart är hlet klar, de kommer bli nice :D
- - - -
Fick även veta att Cindy, eller Cinderella.
som står i privatstallet bredvid hoddan dog igår..
Inte för att jag kände henne så värst så är det riktigt hemskt,
för hur långt jag änn tittar tillbaka på min tid på bensbygården har hon alltid varit där,
i bakrunden som man gått och försökt locka på i hagen osv.
hon hade det i alla fall bra, hon vart ompyssland in i det sista.

R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela