Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

nyjävla blogghelvete.

Publicerad 2011-12-05 16:55:45 i Allmänt

Nu blir den ny blogg, nya tag! enbart om häst antar jag det blir. alstå om Hoddan :)
skulle varit djävulskt tacksam om någon hade lust att pimpa min blogg? :) hör av er på nå vis!
Ajja, ska skriva lite vettigt nudå.. har inget på G men ja kan ju säga att ikväll blir det rodeo för mig.
Hoddan har vaccinerats och vi har bara ledit honom några varv i ridhuset och gjort lite smått NH träning. annars har han stått. och att jag red ut igår så då travade jag lite också.
men 4 dagar vila.. och nu blir det upp på ryggen, i ridhuset, där han alltid är så himla dampig.. ska försöka få med mig lovisa så kan hon filma så ni får se hur det går osv :)
+ så har jag dragit på mig massa morötter som han ska få smaska på :P
dom va fina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela