Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

hoppglädje!

Publicerad 2011-12-30 14:55:23 i Allmänt

orkade inte skriva något igår, men hoppningen gick bra!
självklart har vi MYCKET att träna på men han kommer bli awezome :D
han tyckte det var kul, och tycker man det är kul, kan man bli bäst på det!
kanske lite föör kul någon gång där men vi får försöka få honom att behärska sig :)
har fått se massa fina bilder på Hoddan från uppfödarna och ojj vilken skönis jag har hittat :D
- - - -
väntar på att mami ska komma hem så hon kan skjutsa mig till stallet,
vi ska ut på vandringsfärd och bara mysa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela