Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

försöker tänka på annat, men inget annat går.

Publicerad 2011-12-13 19:57:25 i Allmänt

ridhuset var ledigt nästan hela dagen idag, förutom hoppning, så Hannu fick skjutsa mig vid 3 tiden, tack! om du läser dehär x3
Hoddan skötte sig nästan UTMÄRKT! Han tjorvade liite en gång i början, sen travade han på i inte alls sånt tempo han gjort förut och det gick lätt att få tillbaka honom! :D (måste bara trycka in att min pålle kan skritta fram ordentligt nu! :D)
det var ganska många i ridhuset så tog bara nån galopp i båda varven, då han inte är så svängbar i högre tempo..
Vi avslutade med att gå över FEM! bommar!
det var fjärde gången i hela hans liv han gick över bommar, han har gått över två, högst tre åt gången, och nu var det fem :) Duktiga pållen koncentrerade sig och tvekade inte det minsta<3
får aldrig nog av dig, jag älsar du<3

Destiny is for losers.
It's just a stupid exuse
to wait for things to happen instead of
making them happen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela