Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

du tar mig fram baby, på rosa moln.

Publicerad 2011-12-10 00:21:15 i Allmänt

longerade Hoddan med bara grimma idag, hans "sår" vid mungipan såg inte alls ut som igår och och ska köpa ett äggbett som säkert kommer bli iaf lite lindrigare då jag inte vill sätta mig med hack eller annat bettlöst på honom då han är satans pigg xD
Efter det myste vi på bara, det är sånadär tillfällen han stoppar mulen vid halsen, så nära som möjligt, blundar och blåser varmluft på en som man känner att jag aldrig någonsin skulle kunna göra ett bättre val av häst :)
fem veckor och jag älskar han.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela