Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

det började med en vanlig ridtur..

Publicerad 2011-12-31 20:27:45 i Allmänt

for ut en sväng då jag inte kände för att vara i ridhuset, kämpade med att få galoppen i ett lagom tempo och det gick ganska bra tillslut, sen ändrades ritten då vi plumsade ut i skogen där det brukar vara en stig.. vet inte hur långt vi gick och vi nästan kröp under granar så all snö for ner på oss. Det var mysigt!
fast sen smälte ju snön..
och det vart blött, iskalal tunna vantar som jag valt för att jag skulle kunna hålla tillbaka han ordentligt var inte så smart..
HEJDÅ GOTT NYTT ÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela